Om 9 månader....

.......är det dags igen!

Är lika faschinerad varje vår att allt börjar om igen. Sommaren har gått alldeles för fort - som vanligt.
Jag tror -varje år- att den här sommaren ska jag ha tid med det jag vill.
Delvis blev det så, men för lite.

Jag blir så lätt stressad och kan inte besluta mig för något. Velar och känner mig värdelös och onödig.
Har levt utanför samhällets skyddsnät - som idiotisk hantverkare -och det visar sig nu vad det innebär.

Ett råd som jag gett mina döttrar är att  ALDRIG hålla på med något hantverksaktigt!
Möjligen som hobby - men jag uppmuntrar dom inte!
Man SKA utbilda sig till något man kan leva på OCH  - förstås - vara intresserad av.

Det är inte synd om mig - jag har valt själv, men gjort dåliga val.

PS. i morgon är det surströmming på småskolan.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja jag hoppas att jag klarar av min utbildning:). Kan man komma förbi en sväng utan att äta?

2009-08-29 @ 11:39:58
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Denise

Hur ska jag kunna ta reda på det? :O

2009-08-31 @ 20:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0