Systrar

     Så här såg vi ut när vi var 5 1/2 och 3 år. En med spikrakt hår och en med lockigt. Klänningarna har mamma sytt. Smalrandig manchester i turkos med svarta prickar. Vi hade ofta lika kläder när vi skulle vara fina.

Olika på utsidan men väldigt lika på insidan.

Jag undrar hur hon har det just nu-syster.
Själv skulle jag aldrig utsätta mig för en massa främmande människor!!!
DET ser jag som värre än allt annat.
Känner mig aldrig så främmande och utanför som med okända människor.

Inte konstigt att jag har få vänner...

PS. idag har Maken och jag röjt oss fram till stugan vid sjön OCH röjt fram utsikten över sjön.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack:). Snart ska jag åka igen, vill inte.. Jaså, har ni varit där och röjt?!

2009-09-01 @ 05:36:55
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: beritdolores

Godmorgon !

Ja, jag undrar hur Ewa har det....

Kram så länge...

2009-09-01 @ 08:14:09
URL: http://www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0