ALLA behöver beröm!

Jag älskar att se GALOR där folk blir hyllade medan dom lever! Har nyss sett Oscarsgalan OCH DET VAR HÄRLIGT. Kate Winslets tal gick rakt in i mitt hjärta.
Alla borde få beröm-varje dag!!! Jag brukar säga till folk om någon har nåt personligt på sig t.ex. Igår blev en tjej glad för berömmet av hennes blåa skor.
  Och Victoria har äntligen förlovat sig med sin Daniel! Hon såg ut att vara jätteglad. Dom passar bra ihop.

Jag skriver så himla sakta. Det går 10 ggr fortare för hand!!!

Kommentarer
Postat av: johanna

Övning ger färdighet!

2009-02-25 @ 09:06:48
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: syster

Håller med föregående talare. Jag kan pränta ner rätt snabbt nu...efter 6år ha,ha!

2009-02-25 @ 18:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0