Kontakt med yttervärlden

Nu har jag hållit på att blogga i drygt en vecka. Det kanske är ett bra sätt att ha lite kontakt med yttervärlden när man har gått i ide. Jag behöver vara för mig själv och inte "måsta" så mycket. Jag är så trött på att vara kreativ och duktig!!!
Kanske jag kommer på vad jag VILL göra  och inte vad jag måste. Det känns som jag inte kan något riktigt. Att leva på hantverk är inget jag rekommenderar!!! Bara krav och inte den s.k. frihet man inbillar sig.
Ja,jag vet -det är ingen som tvingar mig-men en månadslön har jag inte haft på mina 30 år som företagare.Och det skulle vara trevligt att ha ibland. Det var dagens gnäll. Återkommer efter Antikrundan,Lyxfällan och Debatt. Måste ju hänga med lite i omvärlden också.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vem är det som avgör vad som är viktigt?

2009-02-26 @ 20:38:00
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Viktigt/riktigt.

2009-02-26 @ 20:38:59
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Mammi

Det ska främst vara det man själv tycker är viktigt!!!

2009-02-26 @ 22:56:33
Postat av: anna-märta nyh

2009-02-27 @ 18:03:58
Postat av: anna-märta nyh

Hej o hå. Vilken fin bloggsida. Fick hjälp av sonen hur man gör, så nu är jag här. Det är ju märkligt egentligen, man jobbar med datorer hela dagarna och olika program men när det gäller blogga, facebook, myspace o s v, o s v känner man sig som första dagen i skolan. Har precis kommit hem från jobbet, ätit en pizza (hämt) och sett baksidan av Vicko, framsidan av Douglas och röken av Thorsten. Nu är jag själv och ska faktiskt sätta mej med en kopp kaffe, aftonbladet och ... ja, ingen mer, härligt. Ha re gott, och du vet väl att, "att skabe er at leve to gange" Albert Camus.

Kram

2009-02-27 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0