En viktig helg

Jag har mått bra sen jag skrev senast!
Har haft kvalitetstid med dotter K.
Har tagit fram alla 14 !!! olästa må-bra-böcker som jag köpt genom åren.
Det har funnits fler men dom har jag gett bort till "bättre behövande".
Nu har jag läst "Så dumt" av Mia Törnblom. Rekommenderas!
Tänk att det går att ändra sitt liv - hon är ett levande bevis på det.

Det där med självkänsla är knepigt.
Men nu är det en dag i taget som gäller !
Det är snart 5 år sen jag drack något starkare än coka  och det har gått förvånansvärt bra.
Visst har jag längtat efter vin eller whisky men tanken på minnesluckor och ångest dagen efter har gjort valet lättare.
Jag har varit glad åt att jag varit snäll mot mig själv.

Så nu provar jag mina erfarenheter på att nytt sätt.
Det är mitt liv och mitt val och det skadar ingen.
Fantastiskt är vad det är !!!

Jag känner mig lugn för första gången på mycket länge.

Hur känner du dig?

Kommentarer
Postat av: ewa

Rätt orolig faktiskt över bilen och mitt underliv.

2009-03-24 @ 10:15:33
Postat av: Kajsa

Jag har också mått bra sen sist.

2009-03-24 @ 12:16:18
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Syster

Syster: kan du utveckla lite...

Kajsa: vi tar bara en dag i taget !!!

2009-03-24 @ 21:42:24
Postat av: ewa

..jag menade underredet.

2009-03-25 @ 13:42:28
Postat av: Kajsa

Jaså? Jag kan ju se det. Ja jag har kollat på datorn, den var riktigt bra!

2009-03-28 @ 15:42:31
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0