Bilder???

Har lyckats "få in " bilderna i datorn men sen var det stopp.
Men lugn-jag ska lära mig!!!

Det här med bilder har intresserat mig hela livet. Fick en Instamatic kamera i 10-12årsåldern och den användes flitigt.
Har fyllt ca 20 fotoalbum. De senaste 10-15 årens kort ligger i sina förpackningar och väntar...

Motiven finns överallt. Det gäller bara att se dom.
Det kan vara ett speciellt ljus, färgen på mossa eller en grånad ladvägg.
Jag har ofta med mig kameran. Man vet aldrig vad man kan få syn på.

Ofta vill folk inte vara med på bild (inte jag heller), men när dom ser bilderna brukar dom tycka det är kul.
Barn vill nästan alltid vara med på bild. Och dom KAN sitta stilla om det behövs!!!

Förra julen beställde jag fotoböcker och gav som julklappar. Jättekul att se bilderna som A4:or.
Inte så dyrt heller. Beställde hos www.onskefoto.se

Kommentarer
Postat av: Jannike

Jo, jag har läst om eran gemnsamma kattvän... och så var det för oss oxå... men då jag mådde ganska dåligt för ett år sen, och mådde dåligt över garnnars klagomål (vi bor ju i radhuslägenhet, med egen liten tomt, men grannar tätt inpå överallt) och dessutom kände rädsla att nån av alla "katthatare" skulle göra mina två illa... så bestämde vi oss för att låta dem lämna jordelivet tillsammans.... Just då kändes det som enda alternativet.... Idag skulle jag haft mer is i magen och skitit i mer av vad som sas - sen självklart måste man ta de föräldrar på allvar, som mår dåligt över kattkiss och avföring i gemensamma sandlådor mm..... Men det var inte sånt det klagades på.... Det är ju oxå nåt som skulle kunna ligga på oss kattägare att hålla rent.... men det är klart, visst finns det kattägare so skiter I ALLT...



2009-05-11 @ 15:58:48
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0