Hemma

Ååååå vad det är härligt att vara hemma!!!!
Jag brukar längta hem INNAN jag farit hemifrån.
Maken och jag har varit borta några dagar och det var ljuvligt att komma hem igen.
Så tyst, så vanligt, så vackert. Och sängen - världens skönaste, som jag kan sova hur länge som helst i.

Och våren hade spurtat, jag kunde hänga ut tvätten. Ett av de bästa vårtecknen!
Ringärlan har kommit och jag har ÄNTLIGEN kunnat börja gräva så smått.
Vi har fått hjälp med att fälla en tall på gården så nu lyser solen ännu mer.
En del av det jag planterade i höstas har överlevt vintern.
Lika spännande varje år att se hur det växer.

Funderar på att gräva fram fler stenar och plantera runt dom.
Känner mig lyckligt lottad som kan leva det liv jag lever!!!
Jag tar en dag i taget och mår så bra det går.
Och jag försöker göra det med gott samvete.

Kommentarer
Postat av: syster

Nu måste det bli bilder också till bloggen!

Alla stenar o växter vill vara med!

Tack för hjälpen föresten!

2009-05-03 @ 20:40:21
Postat av: Anonym

Jag måste få be om lite hjälp med det!

Men sen - då blir det tjusiga bilder!!!

2009-05-04 @ 22:16:00
Postat av: Beritdolores

Hej !

Vad härligt att höra din positivitet..Jag känner mig också rätt så nöjd med livet. Det är det lilla i vardagen som gör en glad..

Kram

2009-05-05 @ 19:04:02
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: Annika

Förr längtade jag alltid hem när jag var borta, men det har gått över konstigt nog. Men visst är det skönt att komma hem, då ser man vad bra man har det och vad tryggt allting är! Men det där med sängen... jag vill ha en ny!

2009-05-06 @ 11:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0