Mera bilder !!!



Till höger om mig är ett fönster och där står denna skapelse.

Igår grävde jag en rabatt dit jag ska flytta några buskar. Fick även hjälp av maken att baxa ett cementrör till rabatten.
Det blev väldigt bra! Ska sätta nåt blommande i röret. Det ÄR bra att spara på "allting". Det finns flera gamla rör från en gammal vägtrumma och jag vill flytta ett till, men till en besvärligare plats... Vi får väl se ..

Idag fortsatte grävningen - vid holken. Var man än sätter ner en spade så träffar man en sten!!!

Det kan bero på att jag gräver där dom lade all sten när det gjordes trädgårdsland för länge sen.
Men nu är det två nya platser att plantera på!
Var ner på trägårn och inhandlade jord och fetbladsväxter och lite annat som trivs i mager jord.

Men sen tog orken slut  för idag.
Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: syster

Den fönsterdekorationen är så fin!

Å alldeles blank också.

2009-05-13 @ 20:00:13
Postat av: Kajsa

Men Mamma, vad du kan!!

2009-05-13 @ 20:13:17
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Marianne

Tack för er vänlighet - den behöver jag! Kram

2009-05-13 @ 22:09:59
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0