Upp och ner

Idag har det varit en bådeockdag.
När jag har många saker på gång så blir det bara tjorv.
Jag brukar sova fantastiskt bra, men i natt låg jag och försökte plantera en rosenbuske.
Ja just det! Det lyckades inte - men på eftermiddan hittade jag en plats och på en kvart var det klart.

Gjorde klar en dörrskylt, som jag levererade till en nöjd kund. Roligt!!!

Hade besök av snickare R som hade gjort en ram till ett luftfönster.
Prat om tak som släpper ut värme, kallras, isolering och andra  intressanta ämnen.

På kvällen blev det årets musical med den fantastiska Kulturskolan.
Vi ska vara glada och tacksamma som har såna lärare och elever i kommunen!!!!!!!
Alla var så himla duktiga!!!

Kvällen avslutades med trasiga djur på Animal Planet - fortfarande ett favoritprogram.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

-En dag i taget:). Ja jag var sugen på att se musikalen jag också, men hade ju inte tid tyvärr.

2009-05-29 @ 21:15:28
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0