Gitarrister och lite annat...

 

Det här är min egen gitarrist. Förra fredagen var vi och såg en annan, som också kan spela gitarr.
Han heter Hank B. Marvin och fyllde Globen med entusiastiska åhörare.
Det var andra gången jag fick uppleva honom live!
Imponerande att göra så bra framträdande när dom spelat låtarna tusentals gånger!
Något att leva på ett tag.

I dag kom jag på mig med att göra lussekatter! För mig är det ett stort projekt, så det gäller att inte tveka för länge. Enligt Maken blev dom goda!

Sen blev det Robinson-tårta med Syster.
(Hon har fått såna krav på sin omgivning, sen hon blev tv-kändis...)
Kul att få veta lite mer än det pladder dom visar i programmet...

Och så kom det lite adventssnö till sist!

På stadsresan sprang jag ut och in på antikaffärer o.dyl. och hittade ett rött broderat ylledraperi.
Det sitter nu till vänster om mig, vid dörren.
Det ser ut som om det alltid har suttit där! Bild visas senare...

PS. i morgon ska jag på julskyltning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0