Ja, jag har träffat en ny kärlek...

... det är lika bra att berätta det själv.
Det började för ca 1 1/2 år sedan. Han kom och hälsade på med två kompisar.
Inte min typ trodde jag och lite för ung...

Men det blev kärlek vid första ögonkastet för min del.
Han har världens finaste ögon!
Han är glad och positiv och väldigt gosig...

Vi träffas lite då och då och jag är tacksam för varje minut.
Han trivs med sin familj, så jag får nog vara "den andra" i hans liv...

PS. Maken har accepterat vårt förhållande.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Så fint du uttrycker dig om din nya kärlek! Jag tror to.m. det kan vara så att vi blivit kär i samma kille!

2011-04-01 @ 14:30:44
Postat av: ewa

Jimmie Åkesson lär inte ha nåt emot hans färg heller....Jag tycker Du ska vara med honom oftare. (Ja inte Åkesson alltså)

2011-04-01 @ 14:34:40
Postat av: Kajsa

:D

2011-04-01 @ 18:46:17
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0