En kraftkarl

Det har i flera år funnits en kraftkarl i mitt liv.
Han har hjälpt mig att se klart när jag snor in mig i mina tankar.
Han är tydlig och rak i sitt uttryck.
Han säger ofta att man inte kan förändra det man inte vill göra något åt.
Den viktigaste relationen är den man har med sig själv,säger han också.
Vi gör val hela livet-även att avstå från val är ett val.
Sunt förnuft är en bristvara.
Vi bryr oss mera om vad alla andra tycker än vad vi tycker själva.
  Det här handlar förstås om Dr Phil (tv4plus).
Om du inte är bekant med honom än så har du många aha-upplevelser att  vänta. Kram

Kommentarer
Postat av: Denise

God morgon o tack för kommentar! Det gläder mig att endel gillar min blogg, då vill man ju fortsätta :) Kul att ha hittat en till att lägga på favoriterna också. Ha en bra dag!

2009-03-05 @ 06:51:06
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: ewa

Ta parkeringen! Du får stå bredvid mig om Du vill, eller inte vill eller om jag kanske inte vill, eller om jag ska stå bredvid Dig eller så får vi fråga vad nån annan tycker, eller så är det några andra som kommit på samma sak och hur gör vi då..???? :O

2009-03-05 @ 18:11:53
Postat av: Syster

Till Syster: ha,ha,ha...Jag fattar-tror jag.

2009-03-06 @ 00:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0