Lite av varje

  De senaste dagarna har varit lite som rubriken.
Jag har haft förmånen att åter få fira en födelsedag. Förut tyckte jag inte det var särskilt roligt att bli äldre.
Men ju äldre jag blir desto roligare blir det!
Det kan bero på att två av mina nära vänner inte finns längre.
Jag hade så gärna velat att dom fått vara kvar ett bra tag till - men det var inte meningen...
Dom finns förstås ändå - så länge man tänker på någon så finns den - men på ett annat sätt.

Igår var Syster och jag på ett mysigt, intressant och givande kalas på Thörners.
Vilken dröm för födelsedagsfiraren - att ha såna kompisar, som lätt som en plätt fixar god mat och trevligheter.
Jätteglad för att få delta i firandet!!!

Gick också förbi nyöppnade Butik UNO på Storgatan.  Är det någon som gillar färg och linnekläder i kuliga modeller så rekommenderar jag ett besök.

Lite grävning har jag också hunnit med. Delar av familjen gör allt för att överträffa varandra i fiskfångst...
Hittade en bytta på Trägårn, som passade perfekt i cementröret.
Har också planterat i röret och i några gamla hinkar.
Farmorsmors gamla symaskin, som jag hittat "på hällan" har fått en hedersplats i rabatten vid "holken".
Ska sätta något vid den som får slingra sig på den. Det kommer att bli jättefint!!!

Och så har jag varit upp till grannarna och klappat en häst. Det har jag aldrig gjort förut!

Jag är ute och luktar på våren på kvällarna - livet är fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jaså, har dom tagit dit hästar nu?

2009-05-25 @ 08:34:53
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: anna

du har varit i stan..

jag är trött på jobbet och på kommunens indragningar

men ska åka till malmö med sven o stefan till helgen

utan sprit

syrran o hennes man är med

2009-05-26 @ 17:59:36
Postat av: Jannike

Vad härligt och positivt detta inlägg kändes!!



Kram!!

2009-05-26 @ 22:52:07
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: ewa

Å snart blir det Holmgångsfest med Tommy!!

2009-05-27 @ 00:31:05
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 11:06:42
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag grattar - det var bättre förr!

2009-05-28 @ 12:32:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0