Ni har väl saknat mig...?

      Nu är jag tillbaka i datorvärlden!

Sommaren har schvischat (?) iväg och plötsligt är det mitten av augusti.
Jag har vistats i en bod vid Thailändska Paviljongen den senaste tiden, men nu är jag på fri fot igen!!!

Har ägnat senaste veckan åt att sova, ha huvudvärk och att idag gräva en rabatt!!!
Så nu känner jag att jag lever igen.

Jag tål ingen stress nuförtiden - men glömmer bort det ibland.

Dags för tredje koppen te. Vi hörs.

PS. hur har din sommar varit?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja det har vi gjort! Var på tiden med ett nytt inlägg. Sommaren har gått så himla fort. Snart är det juuul!:D

2009-08-15 @ 22:27:43
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: johanna

Ja, kul med nytt inlägg. Sommaren har i vanlig ordning gått alldeles för fort, men som tur är ska vi ju förlänga den en vecka...=)

2009-08-15 @ 23:11:59
URL: http://josblogg.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0