Hej igen...

 

Så här trött blir man av att hålla på med datorn!
Men jag måste tacka för alla anälla kommentarer.
Matte har låtit mig skriva en gång till.

Idag har dom bara stökat till för mig. Dom som bor hos mig tror att dom får göra som dom vill.
Jag låg och myste i U:s fåtölj och han höll på med några sladdar - då kommer M. upp och sen blev det stökigt.
Hon hade fått för sig att det skulle möbleras om.
Varför kan man undra...
Jag låg kvar ett tag och försökte låtsas som ingenting.
Men när dom började stapla DVDfilmer i MIN fåtölj då fick jag nog och gick ut.

Hela eftermiddan höll dom på och flyttade och flyttade tillbaka.
Jag var upp och kollade några gånger men det gick inte att vistas där!
Till slut la jag mig UNDER fåtöljen - som en liten vink att jag ville vara ifred, men dom fattade ingenting.

När flera timmar hade gått så var det plötsligt klart...
Dom bar ut en massa saker som M. genast eldade upp (hon gillar att elda).

Då blev min fåtölj ledig och jag kunde andas ut!
Men jag hörde något om att fortsätta imorgon...

PS. jo, dom hade faktiskt frågat mig först - om dom fick göra om...

Kommentarer
Postat av: Nisse & Dio

Hej Reidar. Vi tycker inte heller om när matt och husse stökar, speciellt inte när dammsugarn åker fram. Då gömmer jag (Dio) mig under sängen, fast Nisse bryr sig inte så värst. Men visst är dom roliga som tror dom får stöka som dom vill, mattarna och hussarna? Vi brukar jama högljutt för att få vår vilja fram, ibland blir vi extra gosiga. Och det går dom på!

2009-12-07 @ 20:12:13
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Mera!

2009-12-07 @ 21:42:13
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: evander

Du har det inte lätt Du..Men jag har ett förslag:

Bli utekatt!.Lite jobbigt i början innan pälsen blivit tjock- sen är det en baggis!

Gå omkring och smajla in Dig hos en massa folk.

Se gullig ut, lyft tassarna och se ut att frysa!

De som är lättlurade bjuder på god mat. Jag har t.o.m fått ett par att ge mig varm mjölk och köttfärs... Och hos en del får jag komma in och sova på deras duntäcken.

När det blir för varmt och jag vill gå till något annat hus för att smörja kråset, går jag till dörren och kräver att bli utsläppt.

Fast jag vet att dom vill att jag stannar..Mjau.

2009-12-07 @ 21:47:33
Postat av: Kajsa

Nu tycker jag att det är dags för ett till inlägg!

2009-12-19 @ 09:38:53
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0