Vår - juli...

   ...en evighet eller..???

Maj var fantastisk med fint grävväder, nya rabattideer och många besök på trägårn.
Jag var ute jämt och njöt , svettades och grävde lite till.

Sen började allt VÄXA !!! Kollade varje litet ogräs och var så nöjd med allt.

Hela tiden hade jag planeringen av Makens kalas i huvvet. Kontroll, kontroll...
Och så bestämde jag mig för att hyra boden vid Paviljongen... trots att jag skulle vara "ledig" i sommar...
Men jag tyckte det var lite för lyxigt att vara ledig i juli OCKSÅ...

Så jag packade in mig där nere och har varit där varje dag utom vid kalaset.

Vädergudarna var på min (vår) sida och vi kunde vara UTE hela kvällen/natten.
Maten var jättegod, tårtorna räckte och Maken blev överraskad med musik och gäster som sagt att dom inte kunde komma. Glädjen över att dom kom ändå var jättestor!!!

Tänk om man skulle ta och träffas lite oftare - men inte alla på en gång.
Kalaset höll på i ett dygn - och först nu en vecka senare - är jag "normal" igen.

PS. det går så himla bra att ha roligt OCH vara nykter, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tillslut kom det ett nytt inlägg! Ja jag brukar inte vara så "dricksugen" nu för tiden faktiskt, det brukar gå bra ändå..

2009-07-21 @ 21:59:14
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: syster

Japp, tänk bara va härligt att komma ihåg allt man sagt och framförallt vad man gjort!!

Vi ÄR duktiga!

2009-07-23 @ 22:23:15
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0