Äntligen!

  

 Jippi! Här är beviset på att jag lyckats få in en bild alldeles själv.
Jag var ute med kameran i det äckligt fuktiga vädret och förevigade grönskan.
Man känner nästan hur det luktar grönt. Och vad många olika nyanser av grönt det finns.

Granknoppar mot gamla granbarr, olika löv och mossa.
Det är en märklig värld vi lever i. Nyss var det snö och nu är allt grönt.

Vi satt ute och åt i holken och hörde på alla fågelljud. Trastarna verkar ha fått ungar .
Och så lät det som uggleungar också.

Nu ska jag se på gitarrlördag mad Maken.

PS. Det är inte dumt att ha en egen gitarrist...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Duktig Mamma!:). Du skrev "Ditt liv är ditt" till mig, vad menar du med det? Kram

2009-06-13 @ 23:29:19
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: ewa

He, he blev det inte lite trångt i holken, Du sa ju att flugsnapparna bodde där...?

Lät rätt kul!

2009-06-14 @ 13:26:50
URL: http://ewahjonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0