Bommo

   Bommo till dotter K som fyllt år idag.

Det är på barna man ser att man blir äldre, brukar man säga.
Så sant! Har svårt att fatta att mina döttrar är 21 och 35.
Själv har jag aldrig varit varken 21 eller 35 - jag blev 45 på en gång.

Vi var 4 generationer på besök hos födelsedagsbarnet!
Det känns bra att vi har varann.
Vi är en liten familj och jag har alltid velat ha en stor, bullrig familj och en storebror.
Men allt går inte att ordna.

På kalaset fanns också dotter K:s pappa och hans fästmö och dotter, K:s moster, min äldsta dotter J med dotter, K:s svärisar, min man och mamma och K:s pojkvän O (förstås).

Virrigt? Inte alls! Så här är LIVET !
Man vet inte vad som händer... Det blir inte alltid som man tror - och det är bra ibland.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Har du alltid velat ha en stor och bullrig familj??

2009-06-05 @ 09:14:53
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: anna

hälsa grattis till "säsen"

2009-06-05 @ 17:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0