Fantasi

Fantasin drog iväg igen.
INTE ETT ORD VAR SANT i förra inlägget...
Jag hatar getost! En gång var jag med på en marknad och vi blev bjudna på fika innan.
Och jag tog TVÅ smörgåsar - utan att veta att det var getost på dom.
Dessutom fanns det bara kaffe (inget te). Varmt kaffe och getost - det var hemskt.
Men jag pinade i mig BÅDA smörgåsarna.

Favoritmaten är inte vitpepparkryddade kotletter. Det luktar bajs...
Däremot gillar jag alla slags grönsaker!

Zorben är säkert en kul grej - men inget för mig.

Klockan tog jag av mig för flera år sen - och ingen skulle komma på tanken att ge mig en!

Kvart över tio är det inte läggdags i mitt liv.

Morsdagen tillbringades ute på gårn med moder, barn och barnbarn. Maken grillade och jag diskade och hade gjort tårta. Barna uppvaktade med växtlighet.

ALLT i detta inlägg är sant!!!

Kommentarer
Postat av: anna

jag vet att du inte vill ha kaffe

men getost-ny information..

mer som jag inte vet om dig?

2009-06-02 @ 01:43:49
Postat av: syster

Visste jag väl! Men numera skulle Du ge smörgåsarna

till getterna -hoppas jag.

2009-06-02 @ 11:57:43
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: syster igen

Kul ide´att använda rolig ljugfantasi!

...och Du behöver inte tacka för att jag gav en positiv kommentar....om Du förstår hur jag menar.

2009-06-02 @ 12:00:09
Postat av: fia

visst har allt blivit sjukt att man kan köpa allt för pengar? läs min blogg kram!

2009-06-03 @ 13:54:16
URL: http://haveheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0