Ingen fantasi

Idag har jag haft  och har fortfarande huvudvärk.
Det är sällan nuför tiden - annat var det förr.

Har berömt Maken för hans initiativ att börja måla uthusen.
Bildbevis kommer en annan dag. Själv har jag rensat bort gräs och div. runt en bod - och det gjorde huvudvärken ännu värre. Gnäll, gnäll, gnäll...

Jag har gjutit på ett rabarberblad. Det ska bli ett fat - hoppas jag. Kanske en ny karriär???

På kvällen blev det besök på Järå som firade 50 år. Barnbarnen deltog och var så duktiga!!!
Musik och framträdanden av alla slag har jämt funnits på skolorna här i kommunen.
Bra att nånting fungerar och att det finns lärare som engagerar sig!!!

Sen orkade jag bara bläddra i en tidning och titta på Skenet bedrar.

I morron är en annan dag!

Kommentarer
Postat av: fia

sv: exakt! tack så jättemycket du :) hoppas du fortsätter läsa, kram!

2009-06-04 @ 00:45:32
URL: http://haveheart.blogg.se/
Postat av: anna

skenet bedrar-underbart

2009-06-04 @ 21:36:20
Postat av: Ulrika

Jag älskar Skenet bedrar! Hyacint är så himla rolig! Hejja på Maken din från Mig.



Tack för dina kommentarer på min blogg! Kul att du läser!



Hejsvejs

2009-06-05 @ 21:26:37
URL: http://ullda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0