Jag blir galen....

Nu har jag hållit på en lång stund med att försöka få in nya bilder.
Men det går inte! Jag försöker på alla möjliga sätt men det går inte ändå!!!
Har jag blivit senil som inte kommer ihåg???
Eller är jag bara okoncentrerad???
Eller ÄR jag dum i huvve???

Nu skiter jag i bilderna tills jag får hjälp!!!

Har bevistat ett trevligt årsmöte med Hängbrons Vänner.
En mycket livaktig förening, som inte bara pratar utan får en hel massa gjort också.
Från början har det varit så att vi tar vara på varandras kunskaper och färdigheter och det ger resultat.
Kanske något för politikerna att börja göra!?

Min gjutningskarriär går lysande!
Har gjort två fat (?) av rabarberblad. Ett litet och ett stort. Dom blev jättefina!
Det blev också en experimentskål med stenar på kanten.
Tillfredställande när något funkar på en gång.
Jag trodde det var väldigt avancerat att gjuta men det var det inte!

Jag kan lära mig något - jippi!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Duttu!

2009-06-07 @ 22:57:38
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: sys

Det är det man inte kan som man ska prova på.

Om nån annan kan det så går det bevisligen att lära sig. Upptäcker man att det inte är nåt man vill lägga ner tusen timmar på att lära sig, så- skiter man i det. Då har man iaf prövat!

2009-06-07 @ 23:20:50
Postat av: Kajsa

Ja det var riktigt bra!:). Har du kunna få in nå bilder än? Kram

2009-06-09 @ 21:45:34
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jag måste ha hjälp...

2009-06-10 @ 23:55:14
URL: http://mariannestext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0