En lista !!!

Du heter: Marianne
Smeknamn:
  inget
Låt som när du är ledsen sörjer till?  nägot vemogigt eller ingenting
Vem behöver du mest just nu:   lugn inom mig
Vad tror folk om dig?(förutfattade meningar)  att jag är så himla kreativ och konstnärlig
Stämmer det?
   ibland
Vad säger du för att imponera på någon?   jag är inte så för att imponera
Hur imponerar man på dig?  man tänker själv och är ärlig
Brukar du skratta för dig själv?  ja jag har väldigt roligt på egen hand
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
   nu har jag bara mobil
Var bor du?  på Ede

Trivs du där:   jaaa
Äger du några converse:
   tyvärr-slängde mina kultisar från 70-talet...
Sprit, cider, vin eller öl:   inget sen snart 5 år!!!.
Brukar du bli för full:  brukade bli det

Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något:
   egotrippare, dumskallar och hyenor
Nästa mål i ditt liv:   att komma på vad jag vill bli när jag blir stor
Hur svarar du i mobilen:  Marianne  (varför ändras typsnittet hela tiden)?
Vem ringde du senast?   Syster
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:   Hemligt
Antal timmar sömn inatt:   många
Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid:   ja men inte en minut för tidigt...
När mår du bra:   när jag är ute och gräver och när det är lugnt
När blev du fotad senast:  förra söndan. Men i min omgivning är det jag som fotar!!!
Hur känner du dig nu:   ganska lugn
Vanligaste färg på dina kläder:
   svart och lila
Vad tycker du om fötter:  mina egna tycker jag mycket om
Vad saknar du:
   inget
Hade du en bra kväll igår:
   ja lugnt och skönt!!!
Rakar du benen:   ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Sent...kring 12-1
Är du blyg?  nej inte numera
Sysslar du med någon idrott:  nej
Vill du hellre ha mail än brev:   all kontakt mottages tacksamt
Har du spytt offentligt:   ja tyvärr
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:   införa lika rättigheter
Är du nöjd med ditt liv: JA
Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon:
Ingen aning... 
Vad är det värsta du vet?  krig,våld, tvång,girighet,elakhet osv.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?  jag slösar inte
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?  Lill-Babs. Kommentarer överflödiga
Vad längtar du till?  jag brukar inte längta
Har du bra vänner och äkta vänskap?   JA
Vad är det finaste du fått?  döttrarna förstås.
Hur gammal är du:  snart 58
Tycker du om någon just nu: Ja.
Om fem månader:
  så långt kan jag inte planera
Du samlar på:
  miniatyrparfymer
Gröna eller röda äppeln:   bägge
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
   A och jag brukar överklaga till varann
Gillar du golf:   har provat att slå en gång
Vilken tid gick du upp idag:
  sent
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu:
  ja
Är det okej att gråta:  jaa
När grät du senast:  förra söndan

Vad skulle du göra om du vann en miljon:  åka till Venedig
Bär du glasögon eller linser:
  glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon:  sent
Har du piercing: nej
Är du bra på att laga mat:  nej
Är du flygrädd:  nej
Hur vig är du:  väldigt viga fötter.
Är du musikalisk?  ja

Vad dricker du helst när du är törstig:   vatten eller light cola
Vilken är din favoritglass:  Magnum vit eller nåt med lakrits
Tror du på ett liv efter döden:
Ja
Tycker du om sushi:
Har aldrig smakat!
Vad äter du helst när du ser på film:
  många koppar te
Bor dina föräldrar tillsammans:
   pappa finns inte här längre
Har du tandläkarskräck:
   JAAAA
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
   kvälls- och natt-
Vilken ögonfärg har du:
  grönspräckliga
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna:  nej
Röker du:
  har aldrig rökt
Senaste låt du hörde:  en komposition av Maken

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hehe, vad roligt med en lista! :D

2009-04-01 @ 06:24:34
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: syster

Ja men det där gick ju bra!

2009-04-01 @ 11:57:22
Postat av: Marianne

Jag kan lära mig saker !!! Jippi!!!

2009-04-01 @ 13:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0