Mors dag



Å va jag längtar tills i morgon!!! MORS DAG!!!
En egen dag för oss mödrar!!!

Det är inte mer än rätt att vi har en egen dag - vi fantastiska kvinnor som även är mödrar!!!
Det är alltid lika spännande att se vad familjen har hittat på...
Jag gillar överraskningar - och brukar verkligen tappa hakan av allt dom har hittat på genom åren.
Ett år tog dom med mig på hemlig utflykt. Det visade sig vara en resa till en getosttillverkare i Oviken, som jag länge velat besöka. Jag ÄLSKAR nämligen getost - och vi fick smaka på hela deras sortiment. En kanondag!!!

En annan gång blev det också överraskning - Zorbcenter!!!
Har ni inte provat på att "åka" zorb så har ni missat en omtumlande upplevelse...

Det har förstås bjudits på mina favoriträtter också. Nämnas kan vitpeppar-kotletter, blodiga biffar med pommes och
kebabtallrik. Listan kan göras lång!!! Jag äter det mesta faktiskt så det är inte svårt för familjen att göra mig nöjd.
Måste erkänna att jag inte är så förtjust i grönsaker...

Presenter blir det också. Den bästa presenten någonsin är en klocka, som jag har på mig dag och natt.
En perfekt present eftersom jag tycker det är viktigt att hålla reda på tiden.

Klockan är mycket så jag ska göra mig klar för natten. Det blir en spännande dag i morgon.

Dom är duktiga på att överraska mig - jag brukar aldrig lista ut vad dom har kokat ihop...

Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: johanna

HA HA HA HA HA

2009-05-30 @ 23:50:05
URL: http://josblogg.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Nej nej, det är ju inte svårt att göra dig nöjd..

2009-05-31 @ 20:42:43
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: syster

Ha, ha, ha ,ha jag skrattar ihjäl mig!!!!!

2009-06-01 @ 22:49:51
Postat av: Jannike

Vad spännande det lät - hoppas det blev en bra DAG!!!

2009-06-01 @ 23:00:18
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0