Lär mig...

 

Jag lär mig inte att lätt få in bilder i den här apparaten!!!
Blir frustrerad och ARRRGGG!!!

Jag har inget tålamod. När inget händer trycker jag på en annan knapp osv.
Nyss låg katten R. på skrivarn bredvid mig.
Han har full koll på oss här hemma.
Det är en gåva att få ha denna ljuvliga varelse i närheten.

Till alla hundratals människor som undrar hur det går med målning m.m.
kan jag meddela att det står alldeles still. Precis som det brukar när jag börjar med något.
Ideerna sprutar och jag börjar överallt. Sen tar det tvärstopp. Därför bor vi i ett ständigt pågående omändringskaos.
Kanske min favvo Arga Snickarn borde tillkallas???
Han har ju terapeutiska talanger också.

PS. i vilken film sa vem rubriken på inlägget?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Rolf Lassgård, Under Solen! :D

2009-10-21 @ 08:22:54
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: sys

Vardå måla?

2009-10-21 @ 16:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0