Fantasi...

 


... är bra att ha!

Om man hittar ett gammalt cykelhjul t.ex.
Då kan man göra en "taklampa".
Har tänkt hänga torkade rönnbärsvolanger under glaslyktorna så det blir lite kristallkronekänsla.

Har man fula tapeter kan man klä en vägg med bilder istället.
Som tidningsmissbrukare har jag massor att välja på.
Man kan ha ett tema: en färg, natur, recept, svart-vita bilder, texter osv.
Här har jag valt bilder med ansikten och blommor.
Mellan bilderna har jag satt remsor av textsidor.

Att hålla på med sånt här är det roligaste jag vet!

PS. hur fantiserar du?


Kommentarer
Postat av: ewa

Roligt rum det där!

Jag fantiserar på hur jag ska få till mitt torn!!!!

2010-01-15 @ 19:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0