Utsikt från köksfönstret

 

Jag bor i ett vinterparadis och jag är så glad att jag äntligen har börjat sätta värde på denna ljuvliga årstid.
Naturen vilar och jag funderar på nya grävprojekt.
Undrar hur rabatterna klarat sig.
Hann dom rota sig, plantorna jag delade i höst?
Och busken som jag flyttade-hur klarar den vintern på sin nya plats?
Och så Makens födelsedagsbuskar-hur trivs dom?

Jag lämnade alla skålar och rabarberblads-gjutningar kvar ute och hoppas dom klarar sig hela...

PS. imorgon är en annan dag.

Kommentarer
Postat av: MK

Ja men visst är det vackert, tittade precis ut och 2 rådjur stod precis utanför, hann precis knäppa ett par kort innan jag blev upptäckt, lagt ut dom på Facebook

2010-01-03 @ 11:37:05
URL: http://morma.blogg.se/
Postat av: ewa

Men lite sooool också vill jag önska.

2010-01-04 @ 15:53:03
Postat av: Kajsa E

Balto tyckte om dina rabatter!

2010-01-04 @ 21:15:02
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0